Deklarera för dummies?

Jaha, på måndag ska den vara inne, deklarationen alltså. För första gången någonsin ska jag visst betala tillbaka men det vill jag inte! Antagligen kan jag göra avdrag för resorna mellan byn och Villis i våras men för att få tillbaka kosing måste jag ha kört för över 8000 kronor och det har jag inte... OM INTE jag kan göra avdrag för resorna mellan Vma-Luleå i höstas. Då slipper jag ju betala tillbaka och får kanske en liten tusenlapp tillbaka. Men men, undrar om allt huvudbry är värt de där 800 kronorna  som Skatteverket vill ha.

Ska iaf ringa Skatteupplysningen imorgon och se vad de har att säga.

Må gott och hoppas att ni får många kosingar tillbaka på skatten!


Kommentarer
Postat av: Lotta

det är det värt!!

2009-04-30 @ 13:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0