Förr, nu och senare...

Påskhelgen spenderades från skärtorsdag till påskdagen i Krutsjön med strålande sol, pimpelfiske och kortspel i mängder. Även en del godis och påskmat slank ned. Sedan bar det av till Saxnäs där en hel hög av ungar (ok kanske inte så många men livliga var de i alla fall) busade runt. Massor med god mat och trevligt sällskap fanns det där också precis som i Krutsjön.

Numera huserar jag dock i Umeå vilket jag tänkt göra resten av veckan. Idag hann jag med att strosa på stan och ta en välförtjänt och mysig fika med en blivande bibliotekarie.

Nu väntar jag på Jörgen som ska fixa till sig lite (vilket ju kan ta lite tid) och sen ska vi hämta upp Maggie för en kvällsfika!

Senare i veckan ska vi på middag kanske inte bara en utan två gånger och är jag riktigt duktig ska jag ta itu med min "att göra" lista.

* Ringa/maila fack och a-kassa (om jag bir mellan arbeten i sommar är det lika bra att ta itag med det där nu).
* Ringa Vibo och kolla upp lite kring lägenheten. Säga upp eller inte säga upp är frågan...
* Plugga lite lite...
* Fundera på allt som borde fixas till på jobbet om jag måste sluta, många lösa trådar som borde knytas ihop.
* Lista ut en bra födelsedagspresent till karl min som blir gubbe nästa vecka.

Och sen finns det nog ännu mer som borde ordnas men just nu fokuserar jag på:




Kommentarer
Postat av: Fia

Vet inte om du såg på Big Brother när Linda Rosing var med? Om du gjorde det, kommer du ihåg Christian som var mörkhårig (såg väl rätt bra ut, men verkade fläng i huvvet)?



Kom å tänka på att han är ju sjukt lik din förra, Magnus.. Eller har jag helt fel??

En bild på honom finns här:

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/dokusapa/bigbrother/article128936.ab

2009-04-14 @ 20:05:33
URL: http://fiabergqvist.blogspirit.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0