Jag tar tag i saker!

Känner mig nöjd med mig själv! Har precis sagt upp lägenheten till sista juli så om jag blir arbetslös är det hej då Vilhelmina och hej hej Umeå! Blir ju en månads onödig hyra men jag har fått löfte om att utifall att jag skulle få veta i juni att jag ändå får jobba kvar i höst så kan jag ta tillbaka uppsägningen.

Arbetslöshet känns inte lockande men en viss karl gör ju det så stan känns bra. Får hoppas på mycket springvickande och sånt så man kan halka in på ett jobb.

Nä, nu ska jag vara snäll och huslig och städa i den här gammlägenheten som jag befinner mig i. Sen ska jag ta en promenix bort till Expo och slösa bort lite tid.

Må gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0