Ännu mer att se fram emot

Jag är ju något av en nörd. Jag sitter gärna hemma och läser en bok, tittar mycket på film och plöjer gärna igenom dvdboxar med tvserier av olika slag.

En bok som jag minns att jag tycket mycket om när jag var liten är:


Till vildingarnas land.

Ni må tro att jag blev förvånad när jag vid senaste biobesöket (Ice Age 3) fick se reklam för den kommande filmen baserad på boken! Även om det såklart blir en barn/ungdomsfilm har jag stora förhoppningar och tror att jag kommer att tycka om den.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh så roligt! Jag gillade verkligen denna bok när jag var liten, och Bea också! Jag minns när jag var liten (vi hade inte boken hemma) så brukade jag gå på bibblan, frenetiskt leta efter just den här boken (jag hade ju ingen aning om hur jag skulle leta så jag bara letade på tills jag fann den)och sedan satte jag mig och tittade på bilderna. Jag var så liten att jag inte kunde läsa men det spelade ingen roll. :)

2009-08-03 @ 00:06:11
Postat av: Moster Rebecca

Åh så roligt! Jag gillade verkligen denna bok när jag var liten, och Bea också! Jag minns när jag var liten (vi hade inte boken hemma) så brukade jag gå på bibblan, frenetiskt leta efter just den här boken (jag hade ju ingen aning om hur jag skulle leta så jag bara letade på tills jag fann den)och sedan satte jag mig och tittade på bilderna. Jag var så liten att jag inte kunde läsa men det spelade ingen roll. :)

2009-08-03 @ 00:06:50
Postat av: Lotta

fasen här var den ju :)

2009-08-03 @ 17:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0