Beslutsångest

Gick hem lite tidigare från jobbet idag (det vill säga före kl fyra...) för att svida om till sportkläder. Jag tänkte nämligen gå runt elljusspåret och sätta upp en tipsrunda åt eleverna som vi ska gå imorgon förmiddag. Men precis när jag går ut börjar det regna ocn enligt yr.no och smhi.se kommer det regn imorgon. Känner jag mina elever rätt kommer de inte att uppskatta en promenad i regnet... Tror helt enkelt jag satsar på en annan dag och vecka.

Frågan blir då, vad gör vi istället?
Usch och fy, det är trist utan kollega på jobbet. Kicki kom tillbaka!

Nu är det i alla fall bara en dag kvar till helg och imorgon får jag äntligen träffa Jörgen igen. Hoppas morgondagen går fort och bussresan likaså.

Som ni märker kommer det inte så mycket roligt eller intressant på bloggen just nu. Det känns som att jag har fullt upp med jobb och snart drar min kurs igång också så då blir det till att börja plugga på kvällarna.

Hm...jag skriver väl när jag kommer på något vettigt eller ovettigt att skriva om.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Stackare :( Jag kommer gärna tillbaka. Helst nu när jag fått reda på att A-kassans handläggningstid är ca 11 veckor! Alltså 3 månader utan inkomst(om inte längre)! Nån som har lite stålars till övers? ;P

2009-08-27 @ 15:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0