Fullspäckat schema

Idag har jag hunnit med att planera och kopiera, ha första skoldagen med eleverna, köra fram och tillbaka till Dikanäs för att prata en timme med några lärare där, kasta i mig mat när jag kom hem, pröva skorna från Ellos och inse att jag inte kan ha dem, koka kaffe och surra bort några timmar med tjejgänget.

Skratta väldans mycket åt Emmy och Sofi och bli alldeles bebissjuk hann jag också med...

Just nu är det så mycket som snurrar runt i skallen att jag inte riktigt vet vad jag ska göra, när jag ska göra det eller hur. Några av eleverna frågade vad vi skulle göra imorgon och jag tittade på dem som ett stort frågetecken.

-Ja...eh...jag tror vi ska...eh...böckerna? Efter att ha tänkt efter i x antal minuter kom jag i alla fall på nåt som jag planerat in...

Men snart är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0