Reafynd

Hade en heldag på stan idag med jägarsyrran (och skräckfärd genom Umeå när hon körde...) och hittade lite nya kläder på Monki. Ja ja, jag vet, jag ska spara och inte slösa i höst men det var ju REA.

Hittade en klänning och en kjol som jag spanat på länge men inte velat prova (eftersom jag kanske skulle luras att köpa dem då), sen hamnade de på 50% rea men jag kände mig snål och pank men nu, nu när skattepengarna trillat in så vad ser jag: Jo, både kjolen och klänningen är nedsatt med 75%!

Så en svart kjol (som jag kanske ska korta, ni hittar en bild på den på UnderbaraClara) och en vit ballerinaklänning har hittat hem till min garderob för ynka 187 kronor allt som allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0