Så...helt...otroligt...trött...

Jaha.
Då sov man bort hela kvällen då.

Kom hem kring fem. Värmde upp mat (Gud så skönt att Jörgen glömde matlådan för då fick ju jag ta den), tvärsurrade med karln, kände hur ögonen ville fälla ihop och gick till sängen "bara för en liten stundblund"...

Tre timmar senare vaknar man till liv och nu får jag bara hoppas att jag somnar i vettig tid ikväll. Det borde dock inte bli några problem för det var med viljekraft jag steg upp, inte för att jag kände mig utvilad.

Dagen var sisådär. Kul att träffa eleverna igen men verkligen mindre kul att telefonerna skulle krångla och till slut inte alls fungera. Tolksamtal med högtalartelefon kräver ju som att telefonin fungerar... Givetvis böjrar problemen när jag träffar en av de lite struligare eleverna där tolk verkligen hade behövts men klantig som man är så tänkte jag inte på att pröva att ringa från mobilen förrän när nästa elev kom. Jaja, jag håller tummarna för att problemet är fixat till imorgon för felet var inte bara hos mig utan alla av kommunens telefoner.

Må väl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst vore det bra om man kunde låna/hyra bil bara när man behövde och det inte skulle vara så jämarns dyrt. Men när man bor som man bor ute på vischan med dåliga bussförbindelser och har de intressen man har så får man bita i det sura äpplet och betala, betala, försäkringar, service, bränsle och allt som är. Blev ju lite drygt att cykla överallt ;)

2009-08-26 @ 15:29:35
Postat av: jag igen

ha,ha lyckades få kommentaren här fast den skulle varit där....äh du fattar.

2009-08-26 @ 15:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0