Semesterbilder igen


Vi besökte såklart SF-bokhandeln på Gamla Stan (det är inget Stockholmsbesök om jag inte får gå dit) och vi kollade också in Livrustkammaren. Jämarns vad mycket fint det fanns där. Sen gick vi ned där de hade en massa adliga och kungliga droskor och vagnar och till slut kunde jag inte hålla mig från att ta ett kort. Alldeles säkerligen så fick man inte göra det men det fanns inte en enda skylt vare sig där eller på vägen ner om att man inte fick fota... Men en sekund efter att jag tagit fram kameran var det någon som började tissla och tassla och ge mig onda ögat så jag fick skämmas...


Vi åt en massa god mat på semestern och när vi var på thairestaurangen Ko Phangan kunde jag inte låta bli att fota menyn. Praktiskt sätt att kategorisera spriten...


Maten var otroligt god och det är helt klart ett ställe värt att besöka om man är i huvudstaden.

Kommentarer
Postat av: Kicki

hahaha:D Undrar om det var hembränt, smuggelsprit och bolagssprit!

2009-08-19 @ 23:19:46
Postat av: Lillemor

Oj då! Hahaha, det kanske var så....

2009-08-20 @ 08:28:05
Postat av: Mia

nu har jag hittat hit;)

2009-08-20 @ 09:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0