Spännande!

Nu börjar ändå suget efter jobbet att sätta in lite! Kollade jobbmailen och såg att jag fått listor från rektorn på elever som är kvar och har tillkommit till hösten. Såg några frågetecken som måste redas ut och en del intressanta saker så nästa vecka blir spännande.

Men om det är som det verkar att en av eleverna har flyttat kommer jag verkligen att sakna henne! Hoppas det bara är någon miss för om det är så att hon flyttar vill jag iaf ha en chans att säga hej då.

Kära elever, fröken saknar er!

Vilket jag nog inte lär skriva om några veckor.... ;)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Vem har flyttat? Är det I, J eller F?

2009-08-11 @ 23:12:44
Postat av: simone

Hallå tjejen! Allt bra idag? :)

2009-08-12 @ 11:10:21
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Som det ser ut på listan är det två av "kvotarna" som flyttat (Y och F). Kommer verkligen att sakna Y om det är så (F också men inte på samma sätt). Sen har det kommit till en MASSA gymnasieelever men av de vi hade är bara två kvar (A Z, och doktorn...) :)

2009-08-12 @ 11:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0