Julklapparna

Jag fick en hel hög med julklappar så antagligen har jag varit hur snäll som helst!

Julklapparna gick i tre teman: bilen, slalomåkning och rosa!

Här är lite av det som damp ned i famnen på mig:


* Cash
* Fiskekort för 2
* Skotork
* Knallrosa underställ
* Skidsockar
* Übersnygg Star Wars t-shirt
* Vindruteskkydd till bilen
* Kupévärmare
* Startkablar
* Första hjälpenkit att ha i bilen
* Fleecefilt (som jag tänkter ha i bilen)

Och sen den här:



Vacker inte sant.... Tack Kalle...Och för att jag ska undvika diket så står det "left" och "right" på den.

Kommentarer
Postat av: Mia

hahaha gillar ratt muffen bäst!! måste vara årets julklapp ju! :)

2009-12-29 @ 09:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0