Planer

Efter att ha kört till Bjurholm, arbetat 3½ timme, kört tillbaka från Bjurhol, tjavat in på Arbetsförmedlingen och skrivit in mig, suttit i cirka en timmes telefonkö till a-kassan, packat och städat samt kastat i mig mat väntar jag nu på att maratonduscharen Jörgen ska bli klar så det bär av till Piteå.

Visst ja, har också försökt läsa mig in i hur SFIproven ser ut och läggs upp eftersom mina elever skriver proven nu på måndag och tisdag och jag ska rätta... För att rätta den muntliga delen verkar det som om jag måste spela in eleverna...

Efter första arbetsveckan och 60 mils bilkörning måste jag ändå säga att än så länge är jag grymt nöjd med mitt nya jobb!




Kommentarer
Postat av: Mamma...



http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article24232.ab



Hmm... vad tror du, håller du med..?

2009-12-05 @ 21:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0