Summering 2009

Det här året var ett händelsernas år och det mesta kom väl i slutet av året.

* Mot alla odds (kändes det som) blev jag SAMBO! Tidigare än planerat men åh så efterlängtat.
* Jag började ett nytt jobb sista månaden av året.
* Jag arbetar nu med SFI för första gången.
* Jag köpte mig en bil.
* Jag körde släpvagn för första gången i mitt liv.
* Jag körde i diket med bil och släp.
* Jag backade ned i diket nedanför gården med bilen...
* Betydligt roligare än alla dikeskörningar var sommarsemestern när jag och Jörgen tillbringade några dagar i Sthlm och Norrköping.
* Vi besökte Kolmården och jag blev tårögd av delfinerna.
* Vi och jag umgicks med en massa härligt folk.
* Jag och Jörgens familj styrde upp ett hejdundrandes 30års kalas för honey.
* Jörgen flyttade från ulandslägenheten på Teg till en mysig liten tvåa Öst på Stan. Där flyttade jag och Sol in sen!
* Såhär i slutet av året firade vi min älskade mormor som fyllde 70 år.

Sen har det hänt så himla mycket mer men antingen vill jag inte berätta eller också så kommer jag inte ihåg och då är det ju ändå inte så särskilt kul.

P.s. Tänkte bjussa på några bildkollage över året som gått men det får bli när jag har tillgång till min egen dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0