Helgen som är och har varit.

Sitter i min ensamhet och småmyser. Ska äta lite snask efter bloggandet och läsa min deckare. Helgen har varit konstig, har haft kul, trevligt, mycket att göra och ändå inte så mycket att göra och i stort sett hela tiden har ändå Jörgen funnits i mina tankar. Men snart är det onsdag...

Helgen har bestått av:
*Iskulpturer i skolparken på fredagen.
*Sol och bastubad.
*Tacobuffé på Hotellet.
*Pub på Krogen (Joel är så otroligt duktig!).
*Barndop på lördagen.
*Utgång på Hotell Wilhelmina.

Och idag, nästan det bästa av allt, är jag bjuden på middag i Lövliden hos syster yster! Så sköntatt inte behöva fundera på mat.


Må gott!


Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

ahhh, vilken häftig snöskulptur! Din och Kickis förstår jag?

2009-02-08 @ 14:27:51
URL: http://jagarjantan.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Jajamensan! Den är ju så otroligt vacker! :)

2009-02-08 @ 17:38:50
URL: http://lillemoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0