Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Fia.

Fyra tv-program som jag brukar se på:
Entourage, Deadwood, Sopranos, Greys anatomy.

Fyra saker som jag gjorde igår:
Dansade zimbawe kongo till musik av Gwarimba, pratade med Jörgen, läste deckare, pluggade fonetik.

Fyra saker som jag längtar till:
Sportlovet, sommaren, flytta ihop med Jörgen, resa.

Fyra saker som står på min önskelista:
Pengar, resor, lugn, att någon på ett magiskt vis gör alla mina fonetikuppgifter!

Fyra saker som jag tycker om att göra:
Läsa, lyssna på musik, umgås med familj och vänner, se på film.

Fyra saker som jag avskyr:
Regn, elaka människor, mygg, diska.

Fyra saker som jag åt igår:
Naturgodis, fiskpinnar, fiskbullar, hårdbröd.

Men fyra bloggar som jag utmanar kommer jag inte på för Fia har redan utmanat dem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0