Soundtrack till 2008



Helt klart 2008 års mest spelade hos mig.

Så, så, så himla bra!

Se på mig nu. Vad tycker du? Ensam är stark. Vilket jävla skitsnack
Självdestruktiv. Allting har sitt pris. Ingen lever ditt liv o luften är fri
Allting är upp till dig.

____________

En annan favorit:

It will teach you to love what you're afraid of
After it takes away all that
You learn to love
But you don't
Always
Have to hold your head
Higher than your heart
____________

Men självklart var årets musikupplevelse:


Springsteen på Ullevi 5/7.

Så fantastiskt, magiskt och alldeles, alldeles underbart.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oki, det var inte illa!

HUr man gjorde med bilden måste jag tänka efter å kolla lite.....

Nu då du loggar in på blogg.se ovanför där det står Lillemoran eller var det nu står finns en flik min profil.. Där lägger du in bilden, jag hoppas du har valt en design som du kan använda det i Men prova först med det...



När man vill länka till Youtube klipp så

Till höger om klippet finns en ruta där står webbadress blablabla

under den finns något som heter Bädda in

Kopiera den adressen sen in på bloggen nytt inlägg..

bervid iconen med trädet finns en icon som det står HTML på.. tryck på den, så ska det komma upp en ruta

Klistra in bädda in "adressen" där

och tryck på uppdatera.

Nu borde det vara en ruta i inlägget, du kan inte se klippet där men när man lägger ut det på bloggen så syns det..

Man kan även välja färg på ramen runt klippet..

innan du copar bädda in adressen så tryck på den blå "stjärniconen" efter den..

hmm hoppas du förstår!

Kram

2009-01-18 @ 22:29:22
URL: http://lope.blogg.se/
Postat av: Jannice

välkommen till sajberrymden =)



men den stora frågan är när du kommer till umeå nästa gång och kan umgås med mig?!

2009-01-19 @ 10:26:42
URL: http://mainstreamalternativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0