Så trött...

Semester tar ju knäcken på en!

Men gissa vad?! När jag bokade rummet så stod det att det fanns tv och internet men Jörgen log lite och sa att det var ju om man tog med sig en dator... Tji fick han! För det är en kombinerad tv och dator!

Igår körde vi ner till Åkersberga och bodde hos Angelica med barn. Idag for vi in till Stockholm, parkerade bilen, dumpade väskorna på vandrarhemmet och drog till Gröna Lund.

Från ungefär halv två till klockan nio var vi på Grönan och jag åkte i stort sett allt men Jörgen bangade på några... Jag fick med honom på Insane (två gånger!) men Uppskjutet och Fritt Fall åkte jag själv....

Lite besviken på Insane är jag dock. Den var kul och rätt hemsk första gången men jag trodde den skulle vara värre!

Nu blir det nog lite tv och kvällsfika (för att vara vandrarhem är det riktigt fint rum vi har!).

Må gott.

Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Ja, jag är då helt övertygad om att jag inte skulle fått med Nils på en enda karusell. Vad kul att det fanns dator på vandrarhemmet, tycker det är så roligt att du uppdaterar ofta så man får se vad ni har för er! Ha det bäst! Många kramar från mig

2009-07-21 @ 12:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0