Stora fixardagen

Idag har pengarna brunnit!
Grön matta, blommor, krukor, jord, kryddor etc etc har inhandlats och fixat och trixats till.

Voilá:

Hyllan och krukorna är köpta på Lagerhaus, blommorna kommer från Plantagen. De lila är lavendel men jag kommer inte ihåg vad den vita är. Något soltåligt som skulle blomma långt in på hösten iaf (förutsatt att den inte tar livet av sig i min vård).


I dessa små krukor är det tänkt att dill, gräslök och koriander ska växa fram. Jag föreslog redan "uppväxta" kryddor men Jörgen tyckte att tjusningen skulle vara att se det växa. Vi får väl se, vi får väl se...




Kommentarer
Postat av: sannamamma

Vad fint det blev!

2009-07-04 @ 20:34:42
Postat av: Jörgen

Jag känner mig som en trädgårdstomte!

2009-07-04 @ 23:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0