Suck...

Aftonbladet berättar om de brittiska tvillingarna som så till den milda grad måste se likadana ut att när den ena plastikoperarar sig måste den andra göra samma operation.

Suck.

Inte för att jag ens känner någon som har en enäggstvilling men är det verkligen så att man MÅSTE klä sig likadant och se likadana ut bara för att man kan?


Fast det är klart, med tanke på alla operationer som tvillingarna gjort verkar de inte vara sånna som är nöjda med sig själva. Tillsammans har de lagt ut över 700 000 kronor på plastikkirurgi.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Klart att syster din ska ha all uppmärksamhet hon kan få med tanke på att hon delar med sig av allt det underbara.

Själv har jag ju varit mycket i Tärnafjällen, så jag känner igen mig i det hon skriver och visar :-D

Ha det så bra.

2009-07-14 @ 21:57:08
URL: http://jalonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0