Update Transformers 2



På mors begäran kommer några rader om vad jag tyckte om filmen.

Den var faktiskt riktigt bra och underhållande. Förutsatt att man bara lutar sig tillbaka, köper konceptet och låter sig bländas av alla effekter.  Storyn är väl inte särskilt speciell men filmen hade faktiskt några riktigt roliga stunder också. Vilket den vann på med tanke på att den var rätt lång... Men jag kommer definitivt att se uppföljaren som lär komma!

Det roliga är dock att när jag ser den här typen av filmer så kan jag köpa hela det här robotar-som-transformeras-till-allt-osv-osv men jag kan ändå inte låta bli att störa mig på småsaker. Som varför huvudpersonerna i stort sett ALDRIG skadas trots att kulor, missiler, bomber och granater viner och flyger runt omkring dem hela tiden. Det är helt enkelt inte realistiskt vilket kanske är en konstig sak att begära av en film som handlar om alien-robotar...

By the way mamma, jag vill ha en Bumblebee eller Optimus Prime i julkklapp i år...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va i hela världshistorien är en bumbelbee eller en Optimus Prime?

2009-07-08 @ 17:15:57
URL: http://lope.blogg.se/
Postat av: mammasanna

Bumblebee eller Optimus Prime... kanske en camaro är roligare än en lastbil...? Ska se om jag hittar några byggsatser... Kram!

2009-07-08 @ 21:42:30
Postat av: Lillemor

Lotta: skamligt att mamma har mer koll på Transformers än dig...



Mamma: du har koll iaf! Ja, jag tror nog på en Bumbelbee/camaro! ;)

2009-07-08 @ 22:22:27
URL: http://lillemoran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0