Blixtvisit på bloggen

Har gömt mig för solen och värmen i 20 minuter genom att boka en tid vid en dator på Bibblan.

Jag ÄLSKAR värmen som finns just nu men det hade varit mycket roligare att ligga på en filt och sola om Jörgen (eller någon jag känner iaf) var med... Jannice jobbar, Maggie är i Luleå, Annelie är i södra Sverige, la familia är i byn osv osv...

Har ändå hunnit med ca 1 ½ timmes solande vid älven, köpa ett par jättesöta skor för hela 49 riksdaler, läsa lite bloggar, springa på en bekant på stan och boka en lunch för nästa ensamma vecka.

Men nu ska jag köpa en kaffe på Sandys, läsa en Metro och låtsas att jag inte är mol allena (fördelen med Umeå är att här har jag kurage nog att sitta själv på ett fik, i Vilhelmina känns det som ett stort no no).

Må gott i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0