En dag i stallet

Jag och kollegan tog eleverna till stallet idag. Mycket trevligt och fröknarna fick också rida!



Ett väldigt gulligt litet föl med mor sin.



Jag hittade en väldigt tjock och gosig kisse som inte ville vara med på bild.



Ja, jag ser lite rädd ut. Men då skulle ni sett Kicki..... :)



Kolla in proffset! Eller...kanske ska tillägga att jag hade stöd precis bredvid mig som höll koll på både mig och Sockan.
Ja, han hette så, Sockan. Men det var visst en förkortning av Sokrates.

En dag i stallet. Lite som terapi faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Bea

Hihi! ^^ Härligt att sitta på Sockan? Tyckte du var riktigt duktig ändå! =) Han har jag ridigt hundratals gånger den där lille krabaten! ;)

2009-06-05 @ 17:08:57
URL: http://bealovehorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0