Helgen som var

Var underbar!

Bröllopet var så vackert. Kyrkan i Svannäs låg verkligen helt fantastiskt till och själva kyrkan var otroligt fin. Dock extremt varm med tanke på vädret och alla människor som desperat trängde ihop sig i den. När vigseln startade fick jag dock kämpa rejält för att inte börja storgråta, är så otrligt lättrörd men när jag hörde Rebeccas tårfyllda "Ja" så rann det floder nerför kinderna på mig. När jag får lite ordning på alla bilder dyker det nog upp några här (om det är någon som absolut inte vill vara med på bloggen så skriv en kommentar).

Söndagen spenderades på Nästansjö playa med kusin Fia och hennes Jonas, syster Lotta och hennes Kalle, tremänning Nathalie och min Jörgen. Årets första dopp är avklarat!

Fick flera bamsekramar av Nathalie innan vi for från byn och jag sa till henne att Norrland kommer att kännas tomt utan henne där. Strunt i Stockholm, flytt upp istället!

Nej, ut i solen igen. Läser en bok som verkar väldigt lovande Locke Lamoras lögner, skönt med lite fantasy igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0