Inte mycket kvar av kvällen nu

Men jag har hunnit med en hel del. Efter jobbet var det hem för att fräscha till sig lite, sen gå ned på bibblan och lämna igen två filmer och därifrån gå tillbaka till skolan. Där var det nämligen styrelsemöte med Lärarförbundet och sedan middag på Hotell Wilhelmina som hägrade.

Nu, några timmar senare är jag absolut proppmätt efter att ha tyckt i mig vitlöksbröd och örtaioli och en meny express. *mumma*
 
Därför ska jag bara slöa och avsluta dagen med final av Project Runway och sedvanligt kvällssamtal med älsklingen.

Förresten, jag lade beslag på en av Jörgens prylar och enligt den är jag minsann inte helt ohurtig.

12044 steg blev det den här dagen!

Må gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0