John Blund kommer snart

Idag har också varit en blandad dag. Hann med:

* Lunch på Taj Mahal med Jannice. Mumma och väldigt trevligt! En drink på torsdagkväll bokades också in... Jo, det är tillåtet med en drink på uteservering varma sommarkvällar om man har semester.

* Fixa klippbok till Farmor.

* Lämna igen en av böckerna jag lånade igår, eftersom jag upptäckte att jag ju läst den en gång, och låna två nya böcker istället.

* Lämna pappas nya skjorta till syster yster med karl som skulle åka redan idag till byn.

*Stressa över allt som ska hinnas med på semestern...

*Göra en plan med Jörgen över vad som egentligen ska göras när på semestern.

* Hälsa på ute i Trehörningen för att äta tårta då en av Jörgens kompisar fyller år i veckan.
 
* Prata med Polisen (nej, jag är inte i trubbel).

*Hämta lite grejer i gamla lägenheten. Note: om du ska flytta, flytta allt på en och samma helg, se också till att städa ur lägenheten på samma helg om det går. För det är för jävla drygt att dra ut på en flytt i flera veckor.

* Prata med Sol. Ja, jag och Sol brukar diskutera en hel del även om det är mer monolog än dialog.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0