Mot strömmen...

Alla färgar håret ljusare på sommaren, slingar eller blonderar sig, men inte jag inte. Näe, helt plötsligt är jag utless på det ljusa håret och den eviga utväxten som är snordyr att fixa hos frisör och aldrig blir riktigt bra när man gör det hemma.

Så voila:


Lillemoran goes brunett!

Tanken var mörkblond eller ljusbrun men inte när frissan fick som hon ville. Rätt nöjd är jag ändå och det kommer ju att bli blekas och bli ljusare under sommaren och föroppningsvis räcker någon toning då och då för att hålla det fräscht.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jattesnyggt! Du ser super frasch ut :) Men hur kan du va sa brun i allt erat regn?

Kram

2009-06-15 @ 07:27:10
Postat av: Jossan

Forsvann mitt inlagg, eller kanske du maste godkanna??



Skrev iallafall att jag tycker det blev super snyggt, du ser toppen frasch ut :)

Kram

2009-06-15 @ 08:25:35
Postat av: Anonym

Ojda, haha well better en gang for mycket an en gang for lite ;)

2009-06-15 @ 08:27:19
Postat av: Anna-Sara

Jättefint!

2009-06-15 @ 09:39:21
Postat av: Anonym

Jossan:

Är egentligen inte så brun, kameran som är knasig men tack tack! Ska lägga mig i solariet lite nu innan midsommar och min mosters bröllop. Kommentatorfunktionen på blogg.se är inte ok...Funkar inte alltid så bra.

_

Tack syster yster!

2009-06-15 @ 17:20:58
Postat av: Lotta

Tjusigt, å du kommer ju bli rik på kuppen!

2009-06-15 @ 23:06:12
URL: http://lope.blogg.se/
Postat av: moalill

Det där passade du bra i! :)

Och du är grymt lik din mor på de där korten!

2009-06-16 @ 23:13:53
URL: http://moalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0