Underbar dag

Idag har en hel del men ändå hemskt lite hunnits med. Efter att ha prövat en massa klänningar och kläder, nästintill gråtit samt svurit en hel del över föhållande-kilona som satt sig runt midja och lår har jag ÄNTLIGEN köpt en klänning till bröllopet. Bildbevis kommer kanske senare.

Bloggandet lär det nog bli lite mindre av i sommar. Sitter just nu vid Jörgens arbetsdator och det lär nog vara enda datorn vi har internet på i sommar (mobilt bredband som hans jobb står för).  Dessutom säger han att jag inte får kolla andra bloggar från jobbdatorn men vad i hela friden ska jag då göra? Särskilt kvällar som den här när han jobbar över...

Idag har jag förutom inhandlat bröllopskläder, köpt en skjorta åt far, lånat böcker på bibblan, fixat lite i nya lägenheten och suttit med en bok och kaffe på en filt i Rådhusparken.

Kafé Station har verkligen ett lyckat koncept då man kan köpa sig fika där och låna med sig en picknickkorg och filt för att ta med sig ut!

Näe, undrar om jag ska försöka styra upp garderobssituationen nu (för lite garderober och för mycket kläder) i nylägenheten.

Må gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0