Väntar, väntar och väntar...

På att bussen ska ta mig till stan.

Ja, alla ni andra, ni har nog rätt. Jag borde skaffa en bil. Hade jag haft en idag hade jag snart varit framme i Umeå och inte suttit på jobbet och gjort vokalhäften.

Men vad i hela fridens dagar kan jag om bilar? Inget!!!
Jag vill ha en liten, lättsam, rostfri bil som inte krånglar. Och billig får den gärna vara.
Tips någon?

Syster ysters bil har ju far avrådit från så sorry Sara, men du hade ju andra köpare så det spelar väl ingen större roll.

Är det några märken man ska undvika, vilka modeller är bra eller dåliga, vad ska man tänka på vid bilköpet?
Jag vet nada...

Kollade på blocket.se igår och hittade den här. Enligt bilpriser.se borde den ligga på mellan 16-23 000 kronor så man får säkert ned den till 20 000 iaf och kollar man upp regnr har den haft fem (eller var det sex?) ägare.
Men vad vet jag... Blå och fin var den i alla fall.

Hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0