Glömde att berätta....!!!

Antagligen för att jag försöker förtränga det! Mitt hus ska rivas!!!

Kom hem från Luleå i torsdags och i hallen låg ett brev från VIBO (hyresbolaget). "Bla bla bla...rivningsbeslut"!!!

Jag VILL inte flytta! Lägenheten är jättefin, jag fick välja nya tapeter till alla rum när jag flyttade in, jag fick nya garderobsdörrar til hallen, lägenheten har balkong med utsikt över hela Vilhelmina och Volgsjön, det är nära till jobbet och jag kan släppa ut Sol på sommaren.

På onsdag är det möte mellan oss hyresgäster och VIBO, blir spännande att ses vad som sägs. För det finns ingen logik i deras val att riva det här huset där lägenheterna alltid är uthyrda...(även om stammarna nu behöver bytas...).

Enda ljusglimten i det här är att Jörgen ska flytta till en större lägenhet i Umeå i sommar så när jag är där blir det lyxliv jämfört med nu.

Men JAG vill inte flytta till en ny lägenhet i Vilhelmina (hade varit en sak om det var till Umeå men det är ju inte aktuellt än).

Snart ser ni mig med protestlistor och demonstrationsplakat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0