GIGANTISKA i-landsproblem

*buhuhu*

Hämtade ut paketet från La Redoute idag med mina nybeställda jeans. Inget av de tre paren passade, två var så fula att jag direkt la tillbaka dem i påsen men ett funderade jag på att sy upp. Men...efter att ha plockat fram symaskinen, svurit lite, stuckit mig på en nål, inte fått upp undertråden, till slut få upp undertråden men inte lyckas sy en rak söm (på en bit provtyg) svor jag inte så lite och sen ställde jag undan symaskinen igen.

JAG HATAR ATT SY!
JAG KAN INTE SY!
TVINGA MIG ALDRIG ATT SY....

Så nu åker alla tre paren tillbaka och det enda jag kunde ha var två leggings. Superkul... Verkligen en fantastisk fortsättning på dagen. Tack Gud för den kommande långledigheten!

Är väl helt enkelt bara att inse att min korta, ardennerhästliknande, tjocka ben helt enkelt inte passar i jeans...Eller att jenastillverkare hatar oss människor med korta, tjocka ben.

*suck*

Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Typiskt också...vad synd! Men du kanske hittar några nya brallor i stan. Kram

2009-05-20 @ 02:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0