Jula nästa?

Baske mig om jag inte hittat en cykel! Kommande helg ska spenderas i stan och då ska jag nog in på Jula (otippat). För vad sägs om den här skönheten till fyndpriset 1795:-?


Klassisk damcykel med 3-växlat Shimano NEXUS växelsystem. Stabil fotbroms bak och kraftig V-broms fram. Bekväm sadel med fjädring. Dynamodriven lampa fram/bak och reflexer på hjulsidor. Utrustad med kedjeskydd, stänkskydd och pakethållare. Ram helt i stål och fälgar med dubbla väggar. (Källa: Jula.se)

Låter väl kanon! Framförallt priset då och sen gillade jag färgen!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Den är vacker :) Jag kanske skulle investera i en jag med...

2009-05-03 @ 23:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0