Morgonkonversation

-Sover du?
-Mmmmmmmmmmm.
-Vakna!
-Hmrf....
-Ääälskling...kan inte du ta fram frukost?
-Men HERREGUD Jörgen! Klockan är sju! På en lördag!
-Men....jag är inte trött.
-Mmmmmmmmmmmm.

X antal timmar senare lyckas jag masa mig upp ur sängen bara för att se att det strålande finvädret som fanns klockan 7 imorse försvunnit och ersatts av gråtrista moln.

Men, skam den som ger sig tänkte solen och nu börjar den titta fram igen. Härligt härligt och bådar för bra humör inför kvällens trevligheter.


Kommentarer
Postat av: Danne.

Hehe.. vist är de skönt att komma upp. Jag lägger in dig på min sida..

2009-05-16 @ 19:06:30
URL: http://kvistabo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0