Tillbaka från Hufvudstaden

Sen man klev av från jobbet i onsdags eftermiddag har mycket hunnits med.

Torsdagen hade mycket slötid tills dess att det bar av med flyget men sen har det varit full rulle. I fredags hann jag med att promenera med Jörgens syster och yngsta lilla barn runt om i stan och mitt viktigaste ärende avklarades. Medan Jörgen åkte/körde Sthlm-Uppsala x antal gånger var jag på Science Fiction & Fantasybokhandeln i Gamla stan.  Där inhandlades fortsättningen i Sookie Stackhouse-serien (som tvserien True Blood baseras på), en novellsamling av Neil Gaiman, ännu en bok samt gamla 80-talsfilmen Labyrinth. På lördagen besökte vi Spårvagns- och Leksaksmuseet (bilder kommer senare) och efter lite om och men körde vi (läs Jörgen) sen hem till Umeå igen.

Tyvärr blev det inget Gröna Lund den här gången men vädret var inget vidare så det blir senare i sommar istället.

Idag har vi sett film, cruisat ut till Trehörningen, städat och efter maten ska vi..........tvätta bilen.....

Vad det blev för bil?
Frågar ni mig är det en svart, snygg bil som ser lite sportig ut.
Frågar ni Jörgen är det en Saab 9.3a 1.8 turbo från -03.

Må gott.
♥ 

Kommentarer
Postat av: Jörgen

En mycket snygg bil om jag får säga det själv =)!

2009-05-24 @ 21:21:16
Postat av: Jörgen

En mycket snygg bil om jag får säga det själv =)!

2009-05-24 @ 21:21:29
Postat av: Lotta

Haha jag gillar det sista :)

Vi sitter nu på tågstationen i jönköping och vill HEM!

Bara 14 timmar kvar till jag får lägga mig i min säng i vännäs!

2009-05-25 @ 12:55:25
Postat av: Anna-Sara

De där sista beskrivningarna var riktigt träffande =). Nu väntar bara min bil på dig =) Ha det så bra!

2009-05-27 @ 12:37:31
Postat av: Anonym

Bara ett stort fel lillemor...det är en SAAB!!!

2009-05-27 @ 22:32:48
Postat av: Lillemor

Oj oj oj...ok, det är en SAAB!!!!!!!!!

2009-05-28 @ 08:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0