Finns ingen vettig rubrik till det här...

för det här inlägget handlar egentligen om ingenting. Kanske är alla bloggar som serien Seinfeld, en serie om ingenting där de också i serien hittar på att hvudpersonerna ska skriva en tvserie som handlar om: ingenting.

Idag har jag iaf klippt och färgat håret inför bröllopet som jag ska på imorgon. Himlarns vad kul det ska bli!

Igår var jag i Luleå och läste språktypologi. Om agglutinerande, flekterande och analytiska språkdrag, gjorde morfemanalys och lärde mig vad pojke och flicka heter på japanska.

Otokonoko och Onnanoko heter det...

Någon som känner sig manad att gissa vad det här betyder?
Watashi wa nihongo o hanaseru.

Kommentarer
Postat av: Mia

Det gör jag med.. hihi

talar lite japanska

2009-11-13 @ 19:31:47
Postat av: Monica

Borsta tänderna o tvätta händerna?

2009-11-15 @ 19:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0