Kaotiskt

Hujeda mej så mycket det blev. Tokroligt mycket!



* Packa ihop allt inför helgens flytt.
* Fixa allt praktiskt kring flytten.
- säga upp läg
- säga upp el
- säga upp gymkortet (om det går)
- adressändring 
* Plugga (när i hundan ska jag hinna med det?)
* Göra i ordning på "gamla" jobbet så att allt blir så smidigt som möjligt.
* Börja förbereda och planera inför nya jobbet.

Nåväl, som en klok kvinna kommenterade i ett tidigare inlägg, får jag ta en dag i taget så blir det nog kanon!

Helt otroligt spännande är det i alla fall och jag är extremt lycklig över att få bli sambo!


 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag är så glad för din och eran skull :) Kram

2009-11-17 @ 19:36:19
Postat av: Kicki

Kom på en sak till... Bolanders grammatik... har jag fått tillbaka? Jag kommer inte ihåg...

2009-11-18 @ 23:37:38
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Lycka till med allt :)

Spännande med flytt!

2009-11-19 @ 14:09:14
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0