Datalunch

Har gömt mig framför datorn nu på lunchen... Är så in i bomben trött att jag inte begriper nåt. Jag sov som en stock i natt, hur lugnt och skönt som helst och trodde att jag skulle vara utvilad på morgonen. Men icke sa Nicke, ögonlocken hänger och påsarna under ögonen växer.

Funderar lite över vad nästa veckas tema ska bli. Den här veckan återanvänder jag Tema Adjektiv som Kicki så fint satt ihop men vad tusan ska jag hitta på nästa vecka? Attåteranvända blir ju trist i längden för de "gamla" eleverna men för de nya kan det ju vara nyttigt.

Håhåjaja, jag kommer väl på något i slutändan.

---
Godissugen är jag också...trots frossande i ostkrokar och chips i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0