Jag må vara en nörd

men det är jag nöjd med.

* Jag älskar att läsa böcker.
* Jag gillar verkligen fantasyböcker med drakar, intriger, maktspel och blod och magi.
* Jag tycker att vampyrer är coolt. På riktigt.
* Jag är fortfarande inte helt övertygad om att tomtar inte finns. Jag tror att kanske, kanske bor de under träd i skogen precis som i den tecknade filmen Trolltyg i Tomteskogen.
* Jag kan gråta ohämmat till filmer och böcker.
* Jag tror att musik kan göra vilken dag som helst lite bättre.
* Jag tycker att Jörgen ser ut lite som en alv från Alverfolket (Elfquest) och det gör att jag älskar honom lite extra mycket.
* Jag gillar att se på tv och fastnar lätt i olika serier. HBO är favoritkanalen framför alla.
* Jag blir lätt nostalgisk och tycker om känslan av att kastas tillbaka till barndomens glada stunder är riktigt härlig.
* Jag älskar tecknad och animerad film.


Kommentarer
Postat av: Lotta

* Jag tycker att Jörgen ser ut lite som en alv från Alverfolket (Elfquest) och det gör att jag älskar honom lite extra mycket.



Jag skrattar ihjäl mig!!

2009-09-03 @ 10:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0