Ständigt detta hår...

Ja, folk som känner mig vet att jag ofta och gärna klagar på mitt hår.

Tunt och livlöst och det går knappt att göra något med det. Sen jag klippte mig i juli har det bara fått växa ut och nu börjar jag bli smått galen. Framförallt på den stripiga och trista luggen som bara klistrar sig fast i pannan. Men vad ska jag göra? Behålla den mörka färgen och klippa mig som jag brukar, dvs med kort lugg och möjlighet att spreta upp det i en liten "tuppkam" eller ska jag göra något annat? Spara ut det lite eller inte? Färga eller inte? Hjälp behövs för jag tänkte göra något åt saken nästa helg i stan.

Här får ni några smakprov på de senaste årens frisyrer. Vad funkar?

Well...spara ut det till en page lär jag inte göra iaf. Kan inte ens bestämma mig om det får mig att se gammal ut eller alldeles för ung. Men...nä, jag behöver helt enkelt hjälp i övrigt.


Kommentarer
Postat av: Fia

Hehe nä kort är det bästa på dig, helt klart! Jag tycker du är absolut snyggast på kortet längst ner till höger men även det längst upp till vänster.. Men min första tanke var iaf den längst ner till höger, såå det är nog den bästa! (enligt mig alltså) :)

2009-09-20 @ 22:19:33
URL: http://fiabergqvist.blogspirit.com/
Postat av: Jossan

Jag äääääälskar den längst upp till höger, tycker du är stört snygg i den frillan :)

Kram

2009-09-21 @ 15:59:48
Postat av: Mia

Du passar i de mesta:) Tycker att du e så snygg i riktigt kort hår. När de gäller färg så ta de som känns bäst för tillfället för man kan ju alltid färga om det:)

2009-09-21 @ 22:52:19
Postat av: kicki

Ja jag tycker ju att du var jättefin i håret förra sommaren... alltså längst upp till höger. Men som Mia skriver så passar du ju i det mesta. Annars är ju sjal eller burka ett alternativ! moahaahaha

2009-09-22 @ 15:51:30
Postat av: penny

Den första bilden är klart bäst =)

2009-09-22 @ 16:56:15
URL: http://pinuppa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0