Tittat på i helgen

Vi var i Vilhelmina senaste helgen och då passade vi på att käka en massa godis och titta på film. Hela tre filmer hann faktiskt med.

  

Vi började med att se He´s just not that into you, som fått en ritkigt kass svensk filmtitel (Dumpa honom!) men filmen var bättre än jag trodde. Hög igenkänningsfaktor vissa gånger och många skratt även om det såklart var en rätt ytlig kärlekskomedi. En liten tår kom dock i slutet...

På lördagen åkte vi hem till byn med vyn och då såg vi P.s I love you med mamma och ena syster yster. Och eftersom jag är kanske välrdens mest lättrörda så grät jag såklart en hel del. Också en film som var bättre än jag hade trott.

Slutligen såg vi Sunshine cleaning och den hade jag en del förväntningar på. hade sett trailern och tyckte den verkade bra plus att jag tror att den är gjord av samma gäng som gjort Little miss sunshine som är en kanonfilm. Men...det lilla roliga som fanns i filmen hade de visat i trailern och mest var filmen bara sorglig och tragisk. det vr så himla synd om alla hela tiden så det blev mest jobbigt att se. Jag rekommenderar den inte.


Kommentarer
Postat av: moa

ÅH! Ps I love you är så jäkla bra! En film som påminner lite grann om den är Ladder49. Den borde du se! Men dina ögon kommer icket vara torra efteråt kan jag lova dig

2009-09-24 @ 00:03:29
URL: http://moalill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker Sunshine cleaning va grym!

2009-09-25 @ 17:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0