Trip down memory lane

Så är det i alla fall när jag ser den här filmen:


På svenska heter den Brisby och Nihms hemlighet och jag minns att vi inte själva hade filmen men våra grannar hade den. Jag vet inte hur många gånger vi sprang ned dit och det slutade med att vi såg den filmen. Nu har jag faktiskt slagit till och köpt den på dvd men tyvärr finns den inte med svensk översättning eller text. Jag föredrar ju att se tecknad film odubbad men det är kul att ha dem med svenskt tal också för jag hoppas ju att eventuella framtida barn ska uppskatta bra, animerad film lika mycket som jag.

Systrarna ystra, visst kommer ni ihåg korpen som alltid var superklantig och sjöng:
-Jag älskar ungar, å ungar älskar mej, ja älskar ungar å ungar älskar mej... när han skulle vara barnvakt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nu kommer jag spring runt hos gamlingarna och sjunga, jag älskar ungar å ungar älskar mig...

2009-09-05 @ 12:54:12
Postat av: Moonzanna

Hej !



Vill du ha chansen att bestämma ditt eget pris i en tävling ?



Nu har du det ! Klicka in på min blogg och välj vad du vill på melba.se och tala om för mig vad du önskar vinna. Svårare än så är det inte !



Lycka till !

Kram Sanna

2009-09-05 @ 21:38:25
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0