Ingen vidare inspiration

Som rubriken säger... Har ingen större inspiration till vad jag ska skriva här. Det händer inte så mycket.

Men i helgen väntar vi fin-främmande. Jörgens mor kommer hit över helgen vilket ska bli riktigt kul. Dessutom ska jag försöka hinna med att träffa moster Viktoria med familj. De ska vara i stan fre-lör och på lördag vankas det kattutställning. Hundutställningar har jag varit på i mängder med aldrig någon kattutställning så det kan bli roligt.

I övrigt så undviker jag pluggandet, längtar till sommarlovet och funderar över hur jag ska lösa min jobbsituation.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Då måste du rösta, eller heja eller vad man nu gör på min brorsas katter :)

Själv tentar jag ju så kan tyvärr inte närvara...

Ha en bra helg, vi hörs :) Kram

2010-04-15 @ 07:57:54
Postat av: Lillemor

Hahaha, ska din brorsa ställa ut katter? Är det samma katter som hejar på Hammarby? Såg ett kort på fejjan. Lycka till på tentan! Det går säkert bra! Vi höres, kram.

2010-04-15 @ 11:12:52
Postat av: Jossan

Haha ja precis de är dem! Kankse kommer dit en sväng efter jag skrivit...beror vilket humör jag är på! Trevlig helg, Kram

2010-04-16 @ 17:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0