Jag -en surkärring?

Det är i alla fall vad jag har känt mig som idag och hela kvällen. Det är bara lite för mycket just nu.

* En bilj*vel som inte vill fungera.

* 0kr kvar på kontot efter att alla räkningar, bilutgifter och överföring till matkontot.

* Enda fördelen med att bilen inte fungerar är att bensinkostnaden minskar. Fast nu slutar det väl med att jag   måste tanka både min och Jörgens bil den här månaden... Tur ändå att min älskling låter mig låna bilen så jag överhuvudtaget tar mig till jobbet!

* Överjävligt mycket att göra på jobbet.

* B-uppsatsen ska vara klar den 20 maj och jag har inte börjat än.... Aaaaaaaaaaaaaaah!

* Fortfarande inget besked om hur det blir med jobb i höst.

Känner mig som en riktigt grinig, gnällig, otacksam gnatkärring.

Kommentarer
Postat av: Fia

Sv; Tack kära kusin! Det lär väl behövas =)

2010-04-28 @ 13:06:39
URL: http://fiabergqvist.blogspirit.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0