Gräsänka i helgen...

Jörgen satsar hårt på bilköp i helgen och har bokat en enkelbiljett till huvudstaden. Jag hoppas innerligt att det går bra för honom och att han kommer hem med en bil som han (vi) kan känna oss nöjda med. Jag hade kunnat följa med men...det känns stressigt med tanke på jobbet, kostsamt vilket jag egentligen inte heller har råd med, som att jag mest kommer att vara i vägen med tanke på hur lite jag kan om bilar, och så vidare och så vidare.

Istället satsar jag hårt på min helg som gräsänka. Ska ladda upp med en massa filmer, gott att äta och en bra bok och verkligen vila i helgen.

Ska bli hur skönt som helst!

Saker börjar också klarna än mer på jobbet vilket känns väldigt bra. Imorgon skulle jag egentligen ha varit ledig men då saker dragit ut så mycket på tiden känner jag mig inte alls förberedd inför lektioner nästa vecka så därför blir det att åka ut och jobba till klockan två i alla fall. Men det är det värt om jag får känna lugn och ro i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0