Snart helg!

Sitter på jobbet trots att jag ju bara ska göra fyradagarsveckor numera. Men trots att jag har fullt upp och åkte ut hit för att jag inte hade ro i kroppen att vara hemma har jag jättesvårt att fokusera på jobbet. Känns som i hela kroppen att den och hjärnan vet att "jag skulle ju vara ledig idag".

Lite nytta har jag iaf gjort och har iaf en del planer inför nästa veckas lektioner. Phu!

Annars funderar jag mest på vad jag ska roa mig med för filmer i helgen nu när jag blir gräsänka. Vet att jag åtminstone tänker satsa på de här:



Tänk att helt själv få välja film! Inte stå och debattera med Jörgen i tid och evinnerlighet och ändå inte komma överens!

Ska sats hårt på mig själv i helgen!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Snalla snalla du maste beratta vad du tyckte om dem sen! Har faktist sett alla 3.



Min recension ar foljande:

1. Riktigt bra och om jag inte minns fel snyftade jag mig igenom slutet...

1. Ok men inte sa bra som jag forvantat mig (kan delvis bero pa att jag knappt horde vad som sas och att jag saknade subtitles)

1. Krakdalig, fattade absolut ingenting och kandes efterat som att jag slarvat bort timmar av mitt liv, haha men har last pa en annan blogg att hon minsann forstod precis vad den handlade om och blev totalt uppfylld sa vantar med spanning pa vad du tycker och da ska jag aven avsloja vilken film jag tycker vad om.



Ar det bara jag som tycker det har ar kul? hahaha ;)



Mys och ha en toppen helg! Kram

2010-08-20 @ 10:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0