För det är ingen vanlig dag...

För det är ju MIN dag idag!

Tack för alla fina presenter och gratulationer! ♥

Förutom födelsedagspengar har jag fått tvål, ett fotvårdspaket, ett presentkort på en fotvårdsbehandling, en bok, rabarbermarmelad och kaffe. Och med tanke på alla fotprodukter, nej, jag har inte drabbats av världens värsta fotsvett, däremot så har jag fått jätteproblem med hudsprickor och torrhet... Det gör tom ont ibland när jag går. Så lite fotvård blir perfekt!

Nu är magen full av tårta och kaffe och lillan ligger nöjd på golvet och gymmar i sitt fina babygym.


Kommentarer
Postat av: störst & starkast i skogen.

...jasså...vissa presenter räknas inte.. ska vi komma ihåg då..

2010-12-30 @ 22:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0