Tips och Penninglotter


Hemmavid blandas nu musiken hejvilt. Håkan Hellström, Masshysteri, Disneydags á la Björnen Baloo och Hakuna Matata, Astrid Lindgrensånger och Lars Winnerbäck.

Och sen såklart favvosången, Euskefeurats Tips och Penninglotter med sångrader som:


När hon sen ska vyssjas, ja då blir väl ritualen
att man går omkring och nynnar Internationalen

och

Ja, det kan jag lova er att jag och min flicka
ska se till att alla borgare får skrämselhicka

Men den låten fanns inte på youtube så vill ni lyssna in er på den så får ni vända er till Spotify.


Så därför tar vi Håkans "Det är så jag säger det" istället.




För att Elvira är det finaste jag vet ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0