Bättre sent än aldrig?

Forsätter med mina små bildkollage över förra året. Faktiskt riktigt kul att gå igenom lite bilder och se vad man faktiskt hade för sig!

Sommaren 2009



Innan sommaren riktigt startade passade jag, Kicki och eleverna på att bege oss till stallet. Gud så kul!
När sen sommarlovet kom fick jag bli alldeles tårögd över mina fina elever som dekorerat tavlan och köpt kort och blommor till sina fröknar.
Jörgen övergav sin stenålderslägenhet på Teg och vi drog öst på stan.



Vi firade midsommar i byn med vyn och jag gjorde en riktigt smarrig choklad- och marängtårta.
Vi var på ett otroligt vackert bröllop.
Vi spanade (ok, jag...) på söta små kattungar.
Sol och jag blev Umebor över sommaren.
Thor hälsade på oss en liten sväng.



Jag passade på att gå på Afro i Vänortsparken. Yeah!
Det blev ytterst lite bad men ett eller två små besök till Nydala hanns med.
Vi var hundvakter igen men åt en liten mindre rackare än Thor. Söt Ilma!

Aaaah...........sommar... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0