HJÄLP!

Byggarbalen är imorgon och jag har INGET att ha på mig!!!

Suck suck suck. Hade bestämt mig för att jag ju har så mycket kläder och att jag ju faktiskt kan "återanvända" någon av alla de klänningar jag har men nu när jag ska packa ser allt så fördömt tråkigt ut... Jag undrar om jag måste panikshoppa lite imorgon?

Ångrar att jag inte sett ut något innan samtidigt som jag bannar mig själv eftersom jag ju egentligen borde inse att jag kan ta något av det jag redan har. Suck, denna klädångest!

Hade gärna velat ha något tight men vet inte riktigt om jag länner mig helnöjd över hur det sitter just nu. Men den här från Ellos.se hade jag gärnat provat:



Nåja, vad är väl en bal i Skellefteå?

P.s. det är ju inte en "riktig" bal. Mer en rätt ordinär trerättersmiddag med underhållning och sen dans men ändå...

Kommentarer
Postat av: shiromi

den där klänningen är ett säkert kort, hur fin som helst!

2010-02-14 @ 22:24:51
URL: http://shiromi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0