Snart helg!

Grrr...

Hade redan skrivit det här inlägget, tryckte på publicera och då försvann det. *suck*
Så här kommer något liknande:

Snart är första arbetsveckan över. Phu! Har mot alla odds överlevt vikarietimmarna men då jag har en kvar kanske jag inte ska säga så mycket än. Ska ha matte med en grupp som jag inte träffat förrut så det blir spännande. Har dock tittat igenom de sidor som de ska jobba med och jag verkar begripa det mesta.

Fick också en rolig (och glädjande) fråga på en av lektionerna.
-Är du aldrig nervös?

Jo, jag erkände faktiskt att jag brukar vara det men jag verkar ju bara bra på att dölja det som tur är. Broadway nästa?

Känner mig dock outgrundligt trött men det hör väl till såhär efter lovet. Hoppas nu att sista timmen springer iväg så jag får ta mig hem till stan.

Trevlig helg allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0