Hemma!

För några timmar sen landade vi hemma i lägenheten. Vi har haft det otroligt härligt (och varmt) men en av de bästa sakerna med att åka bort är nog ändå att komma hem. ♥

Jag ska väl lägga ut lite bilder så småningom men just nu hägrar en sval dusch och den egna sängen...

Imorgon blir nog en slappardag, enda planen är väl att tvätta undan lite men annars ska jag ta det lugnt. På fredag ska vi till barnmorskan igen vilket jag ser fram emot. Har ju inte varit där på 12 veckor (om man inte räknar med ultraljudet men det var ju på NUS och inte hos den ordinarie barnmorskan) så det blir spännande att gå dit igen. Hoppas att vi får lyssna till bebisen hjärta!

Som sagt, en liten semesterberättelse kommer senare i veckan!

Lev och må.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Valkommen hem! Ser fram emot bilderna, planerar du kollage? Inte for att jag har nat att saga till om ;) men ibland blir dem ju saa sma...Nu ska jag ut och luncha med min karl. Kramar

2010-07-15 @ 09:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0